Category Menedżer Radzi

Aplikacja iHD umożliwia wysyłkę bazy danych do naprawy lub analizy do serwisu Asseco Wapro. W celu wysyłki bazy danych do serwisu Asseco Wapro należy zalogować się do aplikacji iHD na stronie https://pomoc.wapro.pl/ihd/ lub https://ihd.assecobs.pl/.

Play Video

1.

Po zalogowaniu się do aplikacji w celu dodania zgłoszenia wysyłki bazy danych do serwisu należy wybrać kolejno: Dodaj zgłoszenie → Zgłoszenie bazy do naprawy.

2.

W pierwszym kroku należy zatwierdzić umowę powierzenia danych osobowych wypełniając wszystkie pola i oświadczenia oraz zatwierdzając formularz:

3.

W następnym kroku należy po zapoznaniu się podpisać (elektronicznie zatwierdzając formularz) umowę o wykonywanie czynności serwisowych:

4.

Po zatwierdzeniu umowy przechodzimy do przesyłania bazy danych. Na formularzu należy uzupełnić wszystkie pola. Instrukcje jak wgrać bazę danych (1) oraz jak znaleźć wersję serwera SQL (2) dostępne są w oknie formularza:

5.

Jest też możliwość dodania kilku linków do przesłania kilku różnych archiwów dotyczących jednego zgłoszenia:

6.

W zgłoszeniu należy podać temat zgłoszenia jak i szczegółowy opis problemu. Oprócz opisu problemu można także dodać zrzuty ekranu czy pliki z opisami:

7.

Po zatwierdzeniu formularza zgłoszenie zostanie przyjęte przez serwis do realizacji. W szczegółach znajduje się numer zgłoszenia, na który można powołać się w przypadku potrzeby kontaktu z serwisem.

Filmy
instruktażowe

Pytania
i odpowiedzi

Menedżer
radzi

Nasze
szkolenia

POZOSTAŁE PORADY MENEDŻERA: