Bezpłatne wsparcie klientów przez IHD oraz mail w zakresie oprogramowania WAPRO ERP

Techniczne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania WAPRO ERP.
Nasi specjaliści oczekują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, aby służyć Państwu pomocą.


Pytania dotyczące oprogramowania mogą przesyłać Państwo również e-mailem: serwis.wapro@assecobs.pl oraz przez internetowy system zgłoszeń iHD.

Zasady wsparcia klientów – sezon 2019/2020

Ogólne zasady dostępu do serwisu:

  • Bezpłatne wsparcie przez IHD oraz mailowe uzyskuje Klient wersji bieżącej oraz wersji jednej wstecz tylko w okresie karencji.
  • Starsze wersje (dwie wstecz i starsze) oraz jedna wstecz po okresie karencji nie mają prawa do wsparcia serwisowego.
  • Zakup aktualizacji przywraca uprawnienia serwisowe.

Okresy karencji:

  • oprogramowanie w okresie 7 miesięcy od daty pierwszej aktywacji programu (pierwszego stanowiska).
  • wersja jedna wstecz do 31 grudnia 2019 roku.
Program
Wersja bieżącaWersja jedna wsteczWersja dwie wstecz
dla Windows:
WAPRO Mag
WAPRO Kaper
WAPRO Fakir
WAPRO Gang
WAPRO Best
WAPRO Analizy
WAPRO Mobile
WAPRO Aukcje
WAPRO JPK
WAPRO Fakturka
8.5.x.x8.4.x.x8.3.x.x
WF-CRM
odpłatneodpłatneodpłatne
WAPRO PPK 365
8.5.x.x
dla DOS:
WF-MAG (DOS)

WF-KaPeR (DOS)
WF-GANG (DOS)
odpłatneodpłatneodpłatne

Zakres usług instalacyjnych i wdrożeniowych

W ramach kompleksowej obsługi Dział Pomocy Technicznej WAPRO ERP zapewnia usługi instalacyjne i wdrożeniowe. Dzięki temu przy zakupie oprogramowania mają Państwo kontakt z jednym dostawcą. Na Państwa życzenie nasi pracownicy zainstalują oprogramowanie w siedzibie Państwa firmy lub w Oddziale Asseco BS w Warszawie. Równolegle z wdrożeniem programów możemy przeprowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników. Dzięki temu Państwa pracownicy są przygotowani do obsługi programów wraz z zakończeniem wdrożenia.

  • konsultacje w zakresie oprogramowania WAPRO ERP,
  • instalacja najnowszych wersji oprogramowania WAPRO ERP,
  • instalacja systemów operacyjnych,
  • parametryzacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
  • integracja oprogramowania z urządzeniami zewnętrznymi np. fiskalnymi.
  • inne prace związane z instalacją i wdrożeniem oprogramowania.

Cennik usług wsparcia klienta

Usługi wdrożeniowe
Typ usługi wdrożeniowejCena u klienta koszt 1 godziny nettoCena u klienta koszt 1 godziny bruttoCena u producenta koszt 1 godziny nettoCena u producenta koszt 1 godziny brutto
Instalacja modułu programu
WAPRO Mag,
WAPRO Fakir,
WAPRO Kaper,
WAPRO Best
300,00 zł
369,00 zł
150,00 zł
184,50 zł
WAPRO Gang
350,00 zł
430,50 zł
200,00 zł
246,00 zł
Wdrożenie, konsultacje, ustawienia i konfiguracja programu
WAPRO Mag,
WAPRO Fakir,
WAPRO Kaper,
WAPRO Best
Pierwsza godzina: 300,00 zł
Kolejna godzina: 200,00 zł
Pierwsza godzina: 369,00 zł
Kolejna godzina: 246,00 zł
150,00 zł
184,50 zł
WAPRO Gang
Pierwsza godzina: 350,00  zł
Kolejna godzina: 200,00 zł
Pierwsza godzina: 430,50 zł
Kolejna godzina: 246,00 zł
150,00 zł
184,50 zł
Prezentacje programów
-
-
bezpłatnie
bezpłatnie
Dojazd do klienta
na terenie Warszawy
50,00 zł (opłata za jeden dojazd)
61,50 zł
-
-
do 30 km za Warszawę
100,00 zł (opłata za jeden dojazd)
123,00 zł
-
-
powyżej 30 km za Warszawę
cennik indywidualny
cennik indywidualny
-
-
Usługi ekspresowe
droższe o 50%
droższe o 50%
-
-
Usługi specjalistyczne
Typ usługi specjalistycznejCena u klienta koszt 1 godzinyCena u producenta koszt 1 godziny nettoCena u producenta koszt 1 godziny brutto
Konwersja kartotek i rozrachunków
z systemów WAPRO dla środowiska DOS. Zakres dla WAPRO Mag kartoteki asortymentowe, kartoteki kontrahentów, kartoteka rozrachunków, bilans otwarcia stanów magazynowych, konwersja próbna (dane nieostateczne), konwersja docelowa (dane na dzień zakończenia eksploatacji wersji DOS)
200,00 zł (246,00 zł brutto)
200,00 zł
246,00 zł
Konwersja kartotek i rozrachunków
z innego systemu biznesowego
z tablicy Excel
-
Cennik indywidualny
Cennik indywidualny
Tworzenie raportów Crystal Reports wg użytkowego projektu raportu dostarczonego przez klienta
-
Cennik indywidualny
Cennik indywidualny
Tworzenie modyfikacji do programów wg specyfikacji dostarczonej przez klienta – cena u producenta
-
Cennik indywidualny
Cennik indywidualny
Wprowadzenie zmian do WAPRO B2C/B2B wg projektu dostarczonego przez klienta – cena u producenta
-
150,00 zł
184,50 zł
Konsultacja zdalna przy użyciu narzędzi umożliwiających przejęcie pulpitu klienta
weryfikacja niezgodności danych
weryfikacja poprawności konfiguracji oprogramowania
w ramach konsultacji zdalnych nie ma możliwości świadczenia pełnego zakresu usług wdrożeniowych, usług specjalistycznych, usług szkoleniowych
-
50 zł (za 30 min)
61,50 zł (za 30 min)
Naprawa bazy danych
-
150,00 zł
184,50 zł

Informujemy, że tylko archiwa przesłane na serwer FTP będa przekazywane do analizy.

Usługi szkoleniowe
Typ usługi szkoleniowejCena u klienta koszt 1 godzinyCena u producenta koszt 1 dnia szkoleniowego
Szkolenie pracowników firmy dotyczące zasad pracy z programem:
Całodniowe szkolenie stacjonarne (sześciogodzinny cykl szkoleniowy) *
Samodzielne stanowiska komputerowe, prezentacja funkcjonalności na centralnym ekranie (projektor multimedialny), klimatyzowana sala szkoleniowa, przerwy kawowe oraz gorący posiłek.
cennik indywidualny
400,00 zł/osoba
(492,00 zł brutto)
Całodniowe szkolenie zdalne (sześciogodzinny cykl szkoleniowy) *
Do uczestnictwa w szkolenia wystarcza komputer z dostępem do Internetu i głośnikami lub słuchawkami. Szkolenia zdalne mają formę wykładów połączonych z sesjami pytań i odpowiedzi.
cennik indywidualny
150,00 zł/osoba
(185,00 zł brutto)
Szkolenia indywidualne wg uzgodnień z klientem
cennik indywidualny
cennik
indywidualny

* Cena szkolenia może być inna w przypadku szkoleń kilkudniowych oraz szkoleń objętych promocjami.
Szczegóły i dokładne ceny znajduję sie na stronie z listą aktualnych szkoleń.

 

Konsultacja zdalna
Typ usługiKoszt 1 godziny nettoKoszt 1 godziny brutto
Zdalna obsługa serwisowa
200,00 zł
246,00 zł

Do cen netto usług doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Pozostałe usługi wsparcia