Bezpłatne wsparcie klientów przez IHD oraz mail w zakresie oprogramowania WAPRO ERP

Techniczne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania WAPRO ERP.
Nasi specjaliści oczekują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, aby służyć Państwu pomocą.


Pytania dotyczące oprogramowania mogą przesyłać Państwo również e-mailem: serwis.wapro@assecobs.pl oraz przez internetowy system zgłoszeń iHD.

Zasady wsparcia klientów – sezon 2020/2021

Ogólne zasady dostępu do serwisu:

  • Bezpłatne wsparcie przez IHD oraz mailowe uzyskuje Klient wersji bieżącej oraz wersji jednej wstecz tylko w okresie karencji.
  • Starsze wersje (dwie wstecz i starsze) oraz jedna wstecz po okresie karencji nie mają prawa do wsparcia serwisowego.
  • Zakup aktualizacji przywraca uprawnienia serwisowe.

Okresy karencji:

  • oprogramowanie w okresie 7 miesięcy od daty pierwszej aktywacji programu (pierwszego stanowiska).
  • wersja jedna wstecz do 31 grudnia 2020 roku.
Program
Wersja bieżącaWersja jedna wsteczWersja dwie wstecz
dla Windows:
wapro kag
wapro kaper
wapro fakir
wapro gang
wapro best
wapro analizy
wapro mobile
wapro aukcje
wapro jpk
wapro fakturka
8.6.x.x8.5.x.x8.4.x.x
WF-CRM
odpłatneodpłatneodpłatne
wapro ppk 365
8.6.x.x8.5.x.x
dla DOS:
WF-MAG (DOS)

WF-KaPeR (DOS)
WF-GANG (DOS)
odpłatneodpłatneodpłatne

Zakres usług instalacyjnych i wdrożeniowych

W ramach kompleksowej obsługi Dział Pomocy Technicznej WAPRO ERP zapewnia usługi instalacyjne i wdrożeniowe. Dzięki temu przy zakupie oprogramowania mają Państwo kontakt z jednym dostawcą. Na Państwa życzenie nasi pracownicy zainstalują oprogramowanie w siedzibie Państwa firmy lub w Oddziale Asseco BS w Warszawie. Równolegle z wdrożeniem programów możemy przeprowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników. Dzięki temu Państwa pracownicy są przygotowani do obsługi programów wraz z zakończeniem wdrożenia.

  • konsultacje w zakresie oprogramowania WAPRO ERP,
  • instalacja najnowszych wersji oprogramowania WAPRO ERP,
  • instalacja systemów operacyjnych,
  • parametryzacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
  • integracja oprogramowania z urządzeniami zewnętrznymi np. fiskalnymi.
  • inne prace związane z instalacją i wdrożeniem oprogramowania.

Cennik usług wsparcia klienta

Do cen netto usług doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Sprawdź pozostałe usługi wsparcia!