Zasady wsparcia klientów – sezon 2022/2023

Techniczne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania WAPRO ERP.
Nasi specjaliści oczekują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, aby służyć Państwu pomocą.

Ogólne zasady dostępu do serwisu:

  • Bezpłatne wsparcie przez IHD oraz mailowe uzyskuje Klient wersji bieżącej 8.80.X.X.

  • Starsze wersje nie mają prawa do wsparcia serwisowego.

  • Zakup aktualizacji przywraca uprawnienia serwisowe. Sprawdź zasady aktualizacji →

  • Wsparcie telefoniczne na zasadach opisanych na https://wapro.pl/uslugi/wapro-tpt/.

  • Wsparcia dla klientów pracujących na DOS – wycena indywidualna.

WAPRO REKOMENDUJE:

Internetowy System Zgłoszeń IHD

  • Bezpłatne wsparcie dla klientów z aktualną wersją.
  • Najszybsza forma uzyskania wsparcia technicznego.
  • Dostęp do podglądu i rejestracji zleceń 24/7.
  • Bieżąca informacja o statusie zlecenia.

Wsparcie przez
formularz kontaktowy

  • Bezpłatne wsparcie dla klientów z aktualną wersją.
  • Alternatywna forma uzyskania wsparcia technicznego.
  • Brak dostępu do bieżącej informacji o statusie zlecenia.

Zgłoś problem przez formularz →

Wsparcie przez
adres e-mail

  • Bezpłatne wsparcie dla klientów z aktualną wersją.
  • Najwolniejsza forma uzyskania wsparcia technicznego.
  • Brak dostępu do bieżącej informacji o statusie zlecenia.

serwis.wapro@assecobs.pl

Wsparcie telefoniczne
WAPRO TPT

  • Bezpłatne wsparcie dla posiadaczy WAPRO Online, WAPRO e-Commerce oraz przez 30 dni po zakupie nowej wersji płatnej.
  • Dla pozostałych klientów - możliwość wykupienia priorytetowego dostępu do konsultacji telegonicznych.
  • Jeżeli masz aktywną usługę TPT, z serwisem skontaktujesz się pod numerem: 22 702 89 89.

Zakres usług instalacyjnych i wdrożeniowych

W ramach kompleksowej obsługi Dział Pomocy Technicznej WAPRO ERP zapewnia usługi instalacyjne i wdrożeniowe. Dzięki temu przy zakupie oprogramowania mają Państwo kontakt z jednym dostawcą. Równolegle z wdrożeniem programów możemy przeprowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników. Dzięki temu Państwa pracownicy są przygotowani do obsługi programów wraz z zakończeniem wdrożenia.

  • konsultacje w zakresie oprogramowania WAPRO ERP,
  • instalacja najnowszych wersji oprogramowania WAPRO ERP,
  • instalacja systemów operacyjnych,
  • parametryzacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
  • integracja oprogramowania z urządzeniami zewnętrznymi np. fiskalnymi.
  • inne prace związane z instalacją i wdrożeniem oprogramowania.

Cennik usług wsparcia klienta

Do cen netto usług doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Sprawdź pozostałe usługi wsparcia!