Usługa zdalnego wsparcia

Usługa zdalnego wsparcia pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi konsultanci mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.

Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do poniższej instrukcji.

Godziny pracy Działu Pomocy Technicznej

Pomoc zdalna świadczona jest w godzinach pracy Działu Pomocy technicznej:

pon - pt: 8:00 - 16:00

Instrukcja pomocy wsparcia

2.

Kliknąć w przycisk Pomoc zdalna działu wsparcia WAPRO ERP, co spowoduje uruchomienie programu do obsługi zdalnej pomocy na Państwa komputerze.

3.

Po uruchomieniu aplikacji należy przeczytać zastrzeżenia i potwierdzić swoją zgodę naciskając przycisk zgadzam się.

media_5641

4.

Postępując zgodnie z instrukcji programu, należy podać konsultantowi swoje ID, a następnie unikalne dla każdego połączenia hasło.

5.

Aby przerwać połączenia należy nacisnąć przycisk Anuluj.

Pozostałe usługi wsparcia