Dowiedz się jak w trzech krokach wykonać ankietę w WAPRO Mobile na urządzeniu z Androidem.
Ankiety przypisane do pracownika możemy wykonać z menu głównego „Ankiety” natomiast przypisane do kontrahenta wykonujemy z karty kontrahenta dostępnej podczas wizyty.
Wypełnienie ankiety składa się z trzech kroków:
- Wybór ankiety
Na liście ankiet dostępne są mechanizmy filtrowania i sortowania, ułatwiające dotarcie do poszukiwanej ankiety, sortowanie po wybranym kryterium oraz wyszukiwanie po części nazwy.
2. Oznaczenie odpowiedzi
Każda ankieta posiada zdefiniowane pytania i możliwe do udzielenie odpowiedzi, zgodnie z zamysłem projektującego ankietę. Udzielając odpowiedzi możemy się spodziewać kolejnych zagnieżdżonych pytań następujących po udzieleniu odpowiedzi określonego typu.
Odpowiedzi mogą dopuszczać udzielenie jednej lub wielu odpowiedzi na wybrane pytania, w zależności od wskazania typu podczas konstruowania ankiety.
Szczególnym typem odpowiedzi jest zdjęcie, które umożliwia dołączenie fotografii wykonanej aparatem urządzenia mobilnego.
3. Zapisanie ankiety
Ankieta po zapisaniu otrzymuje status ‘Gotowa’ i podczas pierwszej replikacji urządzenia trafia do Konsoli zarządzającej. Możliwość dalszej edycji zapisanych ankiet zależy od nadanych uprawnień użytkownikom.