W wersji WAPRO Mag 8.00.2 pojawiła się nowa możliwość w funkcji automatycznego zapisywania obrazu dokumentu w module e-Dokumenty.
Funkcja pozwala tworzyć automatyczne archiwum zapisywanych dokumentów. Użytkownik może określić w menu Administrator > Konfiguracja Firmy > Dokumenty handlowe > Zapisz obraz dokumentu przy jakich zdarzeniach taki obraz powinien być tworzony.
W wersji WAPRO Mag 8.00.0 do dyspozycji były 4 opcje:
Brak zapisu - domyślna
Po zatwierdzeniu - zapisze dokument po zatwierdzeniu w systemie
Po wydruku lub wysłaniu mailem - zapisze dokument po wydrukowaniu na drukarce/do pliku lub po wysyłce mailem
Po zablokowaniu - po zablokowaniu dokument (z operacji lub zgodnie z ustawieniem w konfiguracji firmy)
Jeśli użytkownik ma zapisany już obraz faktury, a wykona ponownie np. wydruk dokumentu system poinformuje go o tym, że istnieje obraz i zapyta czy dodać kolejny czy nie. W wersji WAPRO Mag 8.00.2 pojawiły się dodatkowe opcje:
Możliwość generowania obrazu dokumentu tylko dla faktur realizowanych z zamówienia internetowego
Wyłączono każdorazowy monit czy uruchomić e-Dokumenty po dodaniu pierwszego załącznika podczas jego automatycznego generowania
Utworzone załączniki można obejrzeć w module e-Dokumenty po wybraniu przycisku e-Dokumenty lub za pomocą skrótu Ctrl+E. Należy pamiętać, że dokumenty wyświetlane są kontekstowo (oznacza to, że lista załączników prezentowana jest dla podświetlonego wiersza przed uruchomieniem załącznika).
Opcja pozwala na automatyczną archiwizację dokumentów w postaci pliku. W przyszłości pojawi się możliwość podpisania cyfrowo takiego załącznika wraz z możliwością wysyłki mailem