Category Menedżer Radzi

3 cechy skutecznego sklepu e-Commerce, które musisz znać

1.

Pamiętaj, że Twoi klienci
najczęściej "kupują oczami"

Sklep powinien być estetyczny, nowoczesny (współczesny!) i tak samo dobrze wyglądać na komputerze jak i na telefonie. Odpowiednia skórka (ogólny schemat wyglądu sklepu) to jeszcze nie gwarancja sukcesu, ale jej brak to niemal gwarancja porażki – nie bez przyczyny mówi się o „kupowaniu oczami” 😊. Sklep wyglądający na porzucony, raczej nie przyciągnie klienta – nawet ceną i asortymentem.

2.

Twoja oferta powinna być
dostępna na każdym urządzeniu

Responsywność (RWD) strony internetowej (w naszym przypadku sklepu), oznacza, że układ elementów automatycznie dostosuje się do wyświetlacza lub ekranu urządzenia, tak aby wszystko było czytelne i na swoim miejscu.

Ponad 40% klientów najczęściej kupuje
przez telefon, nie lekceważ tego.

wg. badania Santander Consumer Bank

3.

Zadbaj o bezpieczeństwo i certyfikaty -
bezpieczeństwo w sieci to podstawa!

Bezpieczeństwo to szeroki temat, ale absolutną podstawą jest certyfikat SSL. To dzięki niemu w pasku adresowym przeglądarki, przy domenie naszego sklepu pojawi się symbol kłódki oznaczający że komunikacja z naszym sklepem jest bezpieczna. Brak certyfikatu odstraszy klientów – zadbają o to przeglądarki internetowe, skutecznie ostrzegające klientów przed otwieraniem niezabezpieczonych witryn, a przede wszystkim przed płaceniem za ich pośrednictwem.

Filmy
instruktażowe

Pytania
i odpowiedzi

Menedżer
radzi

Nasze
szkolenia

POZOSTAŁE PORADY MENEDŻERA: