Posiadasz system Sprzedaż i magazyn WAPRO Mag w firmie, a Twoi handlowcy odwiedzając klientów ręcznie zbierają zamówienia i „wiszą” na telefonie komórkowym, by sprawdzić stan magazynu? Mamy dla Ciebie doskonałe nowe rozwiązanie, które obniży koszty działalności i sprawi, że sprzedaż Twojej firmy oraz portfolio klientów wzrosną, bez potrzeby inwestowania w nowych pracowników.
Krzysztof Ziółkowski,
Menedżer Programu WAPRO Mobile
Komu opłaci się wdrożenie aplikacji mobilnej
W przedsiębiorstwach, których pracownicy pracują w terenie, warto zastanowić się nad wdrożeniem systemów mobilnych. Z tego typu rozwiązania będą korzystać zarówno przedstawiciele handlowi, jak i menedżerowie, kontrolujący ich pracę. Aby wdrożyć program mobilny należy posiadać główny system do zarządzania sprzedażą w centrali, gdyż dane w nim zawarte są udostępniane w dowolnym miejscu poza siedzibą firmy właśnie przez program mobilny na urządzeniach przenośnych.
Jak działa system mobilny
Program mobilny udostępnia dane zgromadzone w głównej aplikacji obsługującej sprzedaż, stanowiącej bazę systemu. Konsola zarządzająca dołączona do programu tworzy własną bazę danych, która pełni rolę bazy pośredniczącej między współpracującymi systemami. Konsola m.in. nadaje uprawnienia pracownikom i kontroluje pracę handlowców.
Aplikacja mobilna instalowana jest na urządzeniach przenośnych z systemem Android. System pozwala generować dokumenty handlowe, magazynowe i finansowe, następnie wysyła je do bazy danych Konsoli zarządzającej, a stamtąd trafiają do programu sprzedażowo-magazynowego w siedzibie firmy.
Co zyskam na aplikacji
Program mobilny usprawnia komunikację między handlowcami oraz centralą. Pozwala realizować zamówienia klientów sprawniej i szybciej. Dzięki dostępowi w siedzibie kontrahenta w czasie rzeczywistym do pełnych danych sprzedażowych takich jak stany magazynowe, cenniki, upusty czy płatności, ten san handlowiec może obsłużyć większą ilość klientów. Pracownik ma możliwość wystawiania dokumentów handlowych, magazynowych i finansowych. Nie musi tracić czasu na tzw. „papierkową robotę” i częste telefonowanie do działu logistyki lub sprzedaży w celu złożenia zamówienia czy sprawdzenia dostępności towaru, jaki życzy sobie dana firma.
Dzięki aplikacji mobilnej zwiększa się także ergonomia pracy, a co za tym idzie zmniejszają się koszty związane z bieżącą działalnością (koszty telefonów, pracowników fakturujących, itp.). Podnosi się jakość obsługi klienta i wzrasta prestiż firmy. Kontrahenci są obsługiwani szybciej i bardziej profesjonalnie, gdyż handlowiec jest w stanie odpowiedzieć na ich pytanie od razu podczas spotkania.
Kolejnym argumentem jest możliwość, przy wykorzystaniu tych samych zasobów ludzkich, poszerzenia zakresu działania na rynku oraz portfolio klientów i dzięki temu zwiększenie sprzedaży, nie powiększając kosztów.