Zasady wsparcia klientów – sezon 2024/2025
Techniczne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania WAPRO ERP.
Nasi specjaliści oczekują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, aby służyć Państwu pomocą.
Ogólne zasady dostępu do serwisu:
Bezpłatne wsparcie przez IHD oraz mailowe uzyskuje Klient wersji bieżącej 9.0x.x.
Starsze wersje nie mają prawa do wsparcia serwisowego.
Zakup aktualizacji przywraca uprawnienia serwisowe. Sprawdź zasady aktualizacji →
Wsparcie telefoniczne na zasadach opisanych na https://wapro.pl/uslugi/wapro-tpt/.
Wsparcia dla klientów pracujących na DOS – wycena indywidualna.
WAPRO REKOMENDUJE:
Internetowy System Zgłoszeń IHD
- Bezpłatne wsparcie dla klientów z aktualną wersją.
- Najszybsza forma uzyskania wsparcia technicznego.
- Dostęp do podglądu i rejestracji zleceń 24/7.
- Bieżąca informacja o statusie zlecenia.
Wsparcie przez
formularz kontaktowy
- Bezpłatne wsparcie dla klientów z aktualną wersją.
- Alternatywna forma uzyskania wsparcia technicznego.
- Brak dostępu do bieżącej informacji o statusie zlecenia.
Wsparcie przez
adres e-mail
- Bezpłatne wsparcie dla klientów z aktualną wersją.
- Najwolniejsza forma uzyskania wsparcia technicznego.
- Brak dostępu do bieżącej informacji o statusie zlecenia.
Wsparcie telefoniczne
Wapro TPT
- Bezpłatne wsparcie dla posiadaczy WAPRO Online, WAPRO e-Commerce oraz przez 30 dni po zakupie nowej wersji płatnej.
- Dla pozostałych klientów - możliwość wykupienia priorytetowego dostępu do konsultacji telefonicznych.
- Jeżeli masz aktywną usługę TPT, z serwisem skontaktujesz się pod numerem: 22 702 89 89.
Cennik usług wsparcia klienta
Typ usługi wdrożeniowej | Cena u klienta koszt 1 godziny netto | Cena u klienta koszt 1 godziny brutto | Usługa zdalna koszt 1 godziny netto | Usługa zdalna koszt 1 godziny brutto |
---|---|---|---|---|
Instalacja modułu programu Wdrożenie, konsultacje, ustawienia i konfiguracja programu | 300,00 zł | 369,00 zł | 250,00 zł | 307,50 zł |
Dojazd do klienta | ||||
na terenie Warszawy | 100,00 zł (opłata za jeden dojazd) | 123,00 zł | - | - |
do 30 km za Warszawę | 150,00 zł (opłata za jeden dojazd) | 184,50 zł | - | - |
powyżej 30 km za Warszawę | cennik indywidualny | cennik indywidualny | - | - |
Prezentacje programów | - | - | bezpłatnie | bezpłatnie |
Usługi ekspresowe | droższe o 50% | droższe o 50% | - | - |
Typ usługi szkoleniowej | Cena u klienta koszt 1 godziny | Cena u producenta koszt 1 dnia szkoleniowego |
---|---|---|
Szkolenie pracowników firmy dotyczące zasad pracy z programem: | ||
Całodniowe szkolenie zdalne (sześciogodzinny cykl szkoleniowy) * Do uczestnictwa w szkolenia wystarcza komputer z dostępem do Internetu i głośnikami lub słuchawkami. Szkolenia zdalne mają formę wykładów połączonych z sesjami pytań i odpowiedzi. | cennik indywidualny | 250,00 zł/osoba (307,50 zł brutto) |
Szkolenia indywidualne wg uzgodnień z klientem | cennik indywidualny | cennik indywidualny |
* Cena szkolenia może być inna w przypadku szkoleń kilkudniowych oraz szkoleń objętych promocjami.
Szczegóły i dokładne ceny znajduję sie na stronie z listą aktualnych szkoleń.
Typ usługi | Koszt 1 godziny netto | Koszt 1 godziny brutto |
---|---|---|
Zdalna obsługa serwisowa | 250,00 zł | 307,50 zł |
Naprawa bazy danych | 200,00 zł | 246,00 zł |
Informujemy, że tylko archiwa przesłane na serwer FTP będa przekazywane do analizy.
Do cen netto usług doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zakres usług instalacyjnych i wdrożeniowych
W ramach kompleksowej obsługi Dział Pomocy Technicznej WAPRO ERP zapewnia usługi instalacyjne i wdrożeniowe. Dzięki temu przy zakupie oprogramowania mają Państwo kontakt z jednym dostawcą. Równolegle z wdrożeniem programów możemy przeprowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników. Dzięki temu Państwa pracownicy są przygotowani do obsługi programów wraz z zakończeniem wdrożenia.
- konsultacje w zakresie oprogramowania WAPRO ERP,
- instalacja najnowszych wersji oprogramowania WAPRO ERP,
- instalacja systemów operacyjnych,
- parametryzacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
- integracja oprogramowania z urządzeniami zewnętrznymi np. fiskalnymi.
- inne prace związane z instalacją i wdrożeniem oprogramowania.
Typ usługi specjalistycznej | Cena u producenta koszt 1 godziny netto | Cena u producenta koszt 1 godziny brutto |
---|---|---|
Konwersja kartotek i rozrachunków | 250,00 zł | 307,50 zł |
Tworzenie raportów Crystal Reports wg użytkowego projektu raportu dostarczonego przez klienta | Cennik indywidualny | Cennik indywidualny |
Tworzenie modyfikacji do programów wg specyfikacji dostarczonej przez klienta – cena u producenta | Cennik indywidualny | Cennik indywidualny |
Wprowadzenie zmian do WAPRO B2C/B2B wg projektu dostarczonego przez klienta – cena u producenta Tworzenie / dołączanie skryptów JavaScript w celu zapewnienia interaktywności oraz obsługi zdarzeń po stronie użytkownika Dostosowanie strony sklepu do indywidualnych potrzeb klienta - zmiany w szacie graficznej (zmiana czcionek, kolorów czcionek, itp.) Optymalizacja istniejących rozwiązań i rekomendowanie możliwych ulepszeń Wsparcie procesu wdrażania zaprojektowanych zmian Zmiany w layoucie (układzie) strony, modyfikacja skórek RWD Oprogramowanie indywidualnych modyfikacji na potrzeby sklepu:
- wyskakujące okienka - strony własne | Cennik indywidualny | Cennik indywidualny |