Usługa zdalnego wsparcia
Usługa zdalnego wsparcia pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi konsultanci mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.
Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do poniższej instrukcji.
Godziny pracy Działu Pomocy Technicznej
Pomoc zdalna świadczona jest w godzinach pracy Działu Pomocy technicznej:
pon - pt: 8:00 - 16:00
Instrukcja pomocy wsparcia
1.
Skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej WAPRO ERP.
2.
Kliknąć w przycisk Pomoc zdalna działu wsparcia WAPRO ERP, co spowoduje uruchomienie programu do obsługi zdalnej pomocy na Państwa komputerze.
3.
Po uruchomieniu aplikacji należy przeczytać zastrzeżenia i potwierdzić swoją zgodę naciskając przycisk zgadzam się.
5.
Aby przerwać połączenia należy nacisnąć przycisk Anuluj.