Category Menedżer Radzi

Chcesz usprawnić proces zgłaszania problemów i przyspieszyć reakcję help desku? Bądź szybszy od innych użytkowników – skorzystaj z funkcji automatycznego logowania do Internetowego Systemu Zgłoszeń (IHD), dostępnej bezpośrednio w aplikacji Wapro ERP. Spraw, że Twoje zgłoszenie będzie pierwsze na naszej liście!

Czym jest IHD i jak go znaleźć?

IHD, czyli Internetowy System Zgłoszeń, to nowoczesne narzędzie wspierające komunikację z działem wsparcia technicznego. Umożliwia błyskawiczne tworzenie i wysyłanie zgłoszeń, a także monitorowanie ich statusu w czasie rzeczywistym. Do działania funkcji niezbędne jest posiadanie konta w systemie IHD, aktualnej wersji programu oraz włączone uprawnienie do automatycznego logowania się aplikacji do systemu IHD.

Jeśli już posiadasz licencję na dowolny program Wapro ERP, możesz bezpłatnie założyć konto i zalogować się do usługi tutaj: Internetowy System Zgłoszeń.

Nowoczesny system zarządzania zleceniami gwarantuje pełną dostępność i przejrzystość procesów:

  • Całodobowy dostęp do podglądu i rejestracji zleceń – zarządzaj swoimi zadaniami o każdej porze dnia i nocy niezależnie od lokalizacji, korzystając z intuicyjnego panelu online,
  • Aktualne informacje o statusie zlecenia – śledź na bieżąco postęp realizacji każdego zadania, co pozwala na szybkie reagowanie i lepszą organizację pracy,
  • Kompleksowe raportowanie zgłoszeń historycznych – wszystkie dane o wcześniejszych zleceniach dostępne w jednym miejscu, co ułatwia analizę i optymalizację procesów.

System został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika, wspierając zarówno codzienną pracę, jak i strategiczne planowanie.

Szczegółowe informacje na temat działania usługi dostępne są w instrukcji http://www.wapro.pl/doc/Instrukcja_IHD2.pdf.

Automatyczne logowanie z aplikacji

Automatyczne logowanie z aplikacji możliwe jest z poziomu pulpitu informacyjnego po wybraniu opcji Internetowy system zgłoszeń. Jeżeli masz założone konto w systemie na NIP firmy podany w programie, posiadasz aktywną licencję na powyższą firmę i nie masz zabranego dostępu do automatycznego logowania, to system podejmie próbę uwierzytelnienia.

Dostęp do IHD bezpośrednio z aplikacji Wapro ERP

Po poprawnym uwierzytelnieniu pojawi się okno dodawania nowego zgłoszenia.

Jeżeli wyświetli się okno logowania do panelu IHD, to może oznaczać, że nie ma utworzonego konta w systemie lub nie masz uprawnień do zalogowania się.

Tworzenie nowego konta

Konto do usługi IHD możesz utworzyć na stronie Internetowy System Zgłoszeń, po kliknięciu opcji Załóż konto.

Strona z przyciskiem do logowania i zakładania konta w IHD

Zostaniesz przekierowany do formularza rejestracji konta, w którym powinieneś wprowadzić NIP firmy, numer licencji dowolnego aktualnego programu oraz adres e-mail, na który wyślemy kod niezbędny do zakończenia rejestracji.

Numer licencji możesz znaleźć bezpośrednio w programie, po przejściu do widoku Pomoc | O programie.

Okno programu Wapro ERP z numerem licencji

Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku Zatwierdź, na podany adres e-mail otrzymasz kod (zostanie wysłany z adresu ihd@assecobs.pl). W następnym kroku wprowadź kod, a także ustal i potwierdź nowe hasło.

W przypadku wystąpienia komunikatu informującego o braku dostępu, zamknij okno i wyloguj się. Jeżeli pojawi się komunikat o istniejącym koncie, użyj funkcji przypomnienia hasła na stronie logowania do aplikacji. Nie ma możliwości utworzenia kilku kont dla jednej firmy.

Uprawnienia w programie Wapro ERP

Aby korzystać z funkcji IHD, upewnij się, że Twoja grupa użytkowników ma nadane odpowiednie uprawnienia. Uprawnienie Internetowy system zgłoszeń nadawane jest dla grup użytkowników i można je znaleźć w menu Administrator | Użytkownicy i grupy | Grupy | grupa użytkownika | Uprawnienia | System | Internetowy system zgłoszeń.

Okno ze ścieżką do nadawania uprawnień do systemu IHD