Chcesz usprawnić proces zgłaszania problemów i przyspieszyć reakcję help desku? Bądź szybszy od innych użytkowników – skorzystaj z funkcji automatycznego logowania do Internetowego Systemu Zgłoszeń (IHD), dostępnej bezpośrednio w aplikacji Wapro ERP. Spraw, że Twoje zgłoszenie będzie pierwsze na naszej liście!
Czym jest IHD i jak go znaleźć?
IHD, czyli Internetowy System Zgłoszeń, to nowoczesne narzędzie wspierające komunikację z działem wsparcia technicznego. Umożliwia błyskawiczne tworzenie i wysyłanie zgłoszeń, a także monitorowanie ich statusu w czasie rzeczywistym. Do działania funkcji niezbędne jest posiadanie konta w systemie IHD, aktualnej wersji programu oraz włączone uprawnienie do automatycznego logowania się aplikacji do systemu IHD.
Jeśli już posiadasz licencję na dowolny program Wapro ERP, możesz bezpłatnie założyć konto i zalogować się do usługi tutaj: Internetowy System Zgłoszeń.
Nowoczesny system zarządzania zleceniami gwarantuje pełną dostępność i przejrzystość procesów:
- Całodobowy dostęp do podglądu i rejestracji zleceń – zarządzaj swoimi zadaniami o każdej porze dnia i nocy niezależnie od lokalizacji, korzystając z intuicyjnego panelu online,
- Aktualne informacje o statusie zlecenia – śledź na bieżąco postęp realizacji każdego zadania, co pozwala na szybkie reagowanie i lepszą organizację pracy,
- Kompleksowe raportowanie zgłoszeń historycznych – wszystkie dane o wcześniejszych zleceniach dostępne w jednym miejscu, co ułatwia analizę i optymalizację procesów.
System został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika, wspierając zarówno codzienną pracę, jak i strategiczne planowanie.
Szczegółowe informacje na temat działania usługi dostępne są w instrukcji http://www.wapro.pl/doc/Instrukcja_IHD2.pdf.
Automatyczne logowanie z aplikacji
Automatyczne logowanie z aplikacji możliwe jest z poziomu pulpitu informacyjnego po wybraniu opcji Internetowy system zgłoszeń. Jeżeli masz założone konto w systemie na NIP firmy podany w programie, posiadasz aktywną licencję na powyższą firmę i nie masz zabranego dostępu do automatycznego logowania, to system podejmie próbę uwierzytelnienia.

Po poprawnym uwierzytelnieniu pojawi się okno dodawania nowego zgłoszenia.
Jeżeli wyświetli się okno logowania do panelu IHD, to może oznaczać, że nie ma utworzonego konta w systemie lub nie masz uprawnień do zalogowania się.
Tworzenie nowego konta
Konto do usługi IHD możesz utworzyć na stronie Internetowy System Zgłoszeń, po kliknięciu opcji Załóż konto.

Zostaniesz przekierowany do formularza rejestracji konta, w którym powinieneś wprowadzić NIP firmy, numer licencji dowolnego aktualnego programu oraz adres e-mail, na który wyślemy kod niezbędny do zakończenia rejestracji.
Numer licencji możesz znaleźć bezpośrednio w programie, po przejściu do widoku Pomoc | O programie.

Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku Zatwierdź, na podany adres e-mail otrzymasz kod (zostanie wysłany z adresu ihd@assecobs.pl). W następnym kroku wprowadź kod, a także ustal i potwierdź nowe hasło.
W przypadku wystąpienia komunikatu informującego o braku dostępu, zamknij okno i wyloguj się. Jeżeli pojawi się komunikat o istniejącym koncie, użyj funkcji przypomnienia hasła na stronie logowania do aplikacji. Nie ma możliwości utworzenia kilku kont dla jednej firmy.
Uprawnienia w programie Wapro ERP
Aby korzystać z funkcji IHD, upewnij się, że Twoja grupa użytkowników ma nadane odpowiednie uprawnienia. Uprawnienie Internetowy system zgłoszeń nadawane jest dla grup użytkowników i można je znaleźć w menu Administrator | Użytkownicy i grupy | Grupy | grupa użytkownika | Uprawnienia | System | Internetowy system zgłoszeń.
