Category FAQ
Hosting

Zmiana hasła za pomocą strony internetowej

  1. Wchodzimy na stronę https://start.online.wapro.pl/ i za pomocą ikony dokonujemy zmiany hasła
  2. Po kliknięciu w ikonę, zostaniemy przeniesieni na stronę internetową, gdzie należy zmienić hasło.
  3. Wprowadzamy login (w formacie 1234567890_usr1) i adres email, który został podany podczas rejestracji usługi WAPRO Online.
  4. Na podany adres email, zostanie wysłany link do zamiany hasła. Po kliknięciu w link, otworzy się strona do wygenerowania nowego hasła.

Zmiana hasła w usłudze WAPRO Online z poziomu aplikacji

Po zalogowaniu się do sesji usługi WAPRO Online naciskamy kombinację klawiszy

Alt+Ctrl+End, gdzie wybieramy opcję Zmień hasło

Skrót klawiszowy Alt+Ctrl+End zadziała tylko wtedy gdy okno aplikacji Wapro jest aktywne.

 Ważne: Hasło musi spełniać następujące wymagania:

  1. Hasło można zmieniać po upływie doby od ostatniej zmiany hasła.
  2. Hasło musi być inne niż wcześniejsze hasła.
  3. Musi składać się z co najmniej 9 znaków. 4. Musi zawierać znaki z trzech spośród następujących czterech kategorii:
  4. wielkie litery alfabetu ( od A do Z)
  5. małe litery alfabetu ( od a do z)
  6. cyfry (od 0 do 9)
  7. znaki niealfabetyczne (np. !,$,%)

Uwaga:

Zachęcamy również do stosowanie silnych haseł w samych aplikacjach WAPRO.

UWAGA! Jeżeli korzystamy z usługi Wapro Online jako aplikacja RemoteApp i hasło zostało zapamiętane w systemie to należy to hasło zmienić w menedżerze poświadczeń dostępnym w panelu sterowania systemu Windows:


Powrót do FAQ