9 września 2019
WAPRO Fakir
WAPRO Fakir, Inne
Niniejsza porada, to krótki, ogólny opis podstawowych czynności, jakie należy podjąć po rozpoczęciu pracy z programem.
Po prawidłowym zainstalowaniu i rozpoczęciu pracy programu należy:
- Utworzyć firmę i rok obrotowy, korzystając z kreatora, dostępnego podczas pierwszego uruchomienia programu na danej bazie danych.
- Ustawić Parametry pracy firmy, ze szczególnym uwzględnieniem opcji pokazywanych w kolorze czerwonym, np. dotyczące sposobu numerowania dokumentów. Dokonuje się tego jako kolejny krok punktu 1. lub za pomocą opcji Administracja – Parametry pracy firmy.
- Zdefiniować/zmodyfikować plan kont (opcja Definicje – Plan kont").
- Zdefiniować/zmodyfikować dzienniki (opcja Definicje –Dzienniki (sekcja Predefiniowane słowniki) ).
- Zdefiniować/zmodyfikować typy dokumentów (opcja Definicje –Dokumenty (sekcja Predefiniowane słowniki)).
- Przypisać typy dokumentów do dzienników (w oknie z punktu 4 lub 5).
- W przypadku, gdy z programu będzie korzystać więcej niż jedna osoba, należy zdefiniować użytkowników (opcja Administracja – Grupy i użytkownicy).
Wykonanie powyższych czynności jest niezbędne do dalszej prawidłowej pracy programu.