Category Menedżer Radzi

Nowoczesne portale są narzędziami dla pracowników, menedżerów oraz działów kadr. Dla wszystkich użytkowników niezwykle ważna jest ergonomia korzystania z Portalu, która pozwala maksymalnie  wykorzystywać funkcjonalności rozwiązania. Z tego powodu w nowej, trzeciej już wersji Portalu HR położyliśmy szczególny nacisk na zapewnienie jeszcze prostszej i przyjemnej obsługi aplikacji.

Portal HR jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby zarządzania ludzką stroną biznesu. Zbudowany na nowoczesnej technologii i wyposażony w cały wachlarz funkcjonalności, pozwala:

  • zaoszczędzić czas pracowników i menedżerów dzięki obsłudze wniosków, nieobecności, zgłoszeń i dokumentów;
  • poprawić komunikację i relacje w firmie, przy użyciu zaawansowanego komunikatora z działem kadr, newsletterów, wyszukiwarki pracowników, kalendarzy oraz tablicy ogłoszeń i ulepszeń;
  • zaangażować pracowników w życie firmy i pomóc im w pracy, dzięki bazie wiedzy oraz dokumentów, danym analitycznym i innym narzędziom zebranym w jednym miejscu.

Zmiany i nowości zawarte w Portalu HR 3.0 odnoszą się do trzech głównych obszarów. Pierwszy z nich to wygląd i ergonomia, kolejny – powiadomienia i wreszcie, komunikacja z działem kadr. Jak modyfikacje wypadają w szczegółach?

  • Zmianę wyglądu portalu przeprowadziliśmy, aby jeszcze bardziej dostosować Portal HR do potrzeb użytkowników:
    • Pasek statusu został przeniesiony do górnej części okna.
    • Przyciski na pasku statusu w nowej wersji otrzymały inne ikony oraz zmieniły się pod względem funkcjonalnym: usunęliśmy ikonę koła zębatego, która służyła do zmiany hasła i wyświetlania informacji o aplikacji. Zastąpiła ją ikona awatara, pod którą, oprócz wspomnianych funkcji, pojawiła się dodatkowo opcja Język aplikacji. Dotychczas zmiana języka wymagała użycia osobnego przycisku.
    • W menu została wyodrębniona pozycja Wnioski (z podmenu Pozostałe). W nowej wersji znajduje się poniżej pozycji Moje dane.
    • W menu zmieniliśmy kolejność pozycji: Szukaj w portalu pojawia się teraz jako druga od góry na pasku menu.
  • Poprawę ergonomii dołączania załączników do wniosków kadrowych. Załącznik do wniosku można dodać już podczas jego edycji, a nie po zapisaniu wniosku
  • Konfigurację powiadomień udostępniliśmy dla wszystkich użytkowników portalu. Teraz każdy może otrzymywać powiadomienia tak do tej pory, czyli przy każdym zdarzeniu lub wybrać opcję powiadomień zbiorczych. Dla powiadomień zbiorczych, użytkownik może wskazać porę dnia w którym będą dostarczane np. rano lub po południu.
  • Komunikacja z działem HR została Teraz również dział kadr może kontaktować się z pracownikami za pośrednictwem portalu. Podobnie, jak wcześniej pracownik, dział kadr może rozpocząć wątek rozmowy z wybranym użytkownikiem.

Więcej o nowych możliwościach Portalu HR opowiada Aleksandra w materiale video:

Co jeszcze oferuje Portal HR w wersji 3.0?

Ograniczenie uprawień dla kierownika tak, by nie widział wynagrodzeń podwładnych

W systemie ERP współpracującym z Portalem HR można, za pomocą ról przypisywanym pracownikom, zdefiniować  specjalną rolę przełożonego, który w widokach portalu nie będzie miał dostępu do danych o wynagrodzeniu swoich pracowników.

Jak skorzystać z nowych możliwości Portalu HR?

Uruchomienie wymienionych funkcjonalności zależy od posiadanych licencji, konfiguracji portalu lub systemu kadrowo-płacowego oraz określonych uprawnień. Część z tych zmian może również wymagać dodatkowych prac wdrożeniowych.

Jeżeli zainteresował Cię Portal HR w wersji 3.0 zapraszamy do kontaktu z przedstawicielem sieci sprzedaży, lub z Działem Sprzedaży WAPRO.

Filmy
instruktażowe

Pytania
i odpowiedzi

Menedżer
radzi

Nasze
szkolenia

POZOSTAŁE PORADY MENEDŻERA: