Marketing SMS-owy stanowi idealne uzupełnienie istniejących kanałów cyfrowych i jest szczególnie skuteczny w przypadku ofert w czasie (niemal) rzeczywistym oraz innych ofert specjalnych. SMS wzmacnia inne kanały marketingowe i pozwala klientom zdecydować, jak, kiedy i gdzie otrzymują oni informacje od firm. Promocje SMS-owe odznaczają się 8-krotnie wyższymi współczynnikami odpowiedzi niż promocje e- mailowe.

Materiał został opracowany przez firmę InfoBip w ramach współpracy z WAPRO ERP

PROMOCJE MOBILNE: ŁAPANIE KLIENTÓW W MOMENCIE WŁAŚCIWYM DO ZAKUPU

W zestawieniu z faktem, że 22% użytkowników telefonów komórkowych blokuje reklamy, promocje SMS-owe mają szansę trafić do najbardziej zaangażowanych klientów. Promocje SMS-owe odznaczają się 8-krotnie wyższymi współczynnikami odpowiedzi niż promocje e- mailowe. Takie dane przemawiają do wszystkich.

Wiadomości tekstowe dają możliwość kontaktu z najbardziej zaangażowanymi klientami. Zgoda na otrzymywanie wiadomości, szczególnie wiadomości tekstowych, wskazuje nie tylko na zainteresowanie, lecz na zaangażowanie w markę. Zaangażowani klienci chętniej uczestniczą w programach lojalnościowych i ankietach oraz korzystają z kuponów oraz aktualizacji. Zaangażowani klienci przyczyniają się do pogłębienia więzi z marką. Małe firmy, które umawiają wizyty, np. spa, salony fryzjerskie czy firmy sprzątające, mogą informować klientów, jeśli zwolni się miejsce, dzięki czemu najlepsi klienci będą mogli skorzystać z okazji. Klient wygrywa, firma też.

WAPRO Mag i wbudowany w niego moduł SMS otwiera zupełnie nową furtkę w skutecznym wspomaganiu sprzedaży. Marketing SMS-owy stanowi idealne uzupełnienie istniejących kanałów cyfrowych i jest szczególnie skuteczny w przypadku ofert w czasie (niemal) rzeczywistym oraz innych ofert specjalnych. SMS wzmacnia inne kanały marketingowe i pozwala klientom zdecydować, jak, kiedy i gdzie otrzymują oni informacje od firm.

Dowiedz się więcej o marketingu SMS na stronie InfoBip

Filmy
instruktażowe

Pytania
i odpowiedzi

Menedżer
radzi

Nasze
szkolenia

POZOSTAŁE PORADY MENEDŻERA: