Category FAQ
WAPRO Kaper - Windows, Deklaracje

Gdy nie ma danych adresowych na deklaracji VAT-7 należy w pierwszej kolejności kliknąć opcję Aktualizuj dane źródłowe, spowoduje to ponowne pobranie danych z bazy danych, a formularz ponownie przeliczony.

Gdy w dalszym ciągu nie pojawią się dane należy sprawdzić następujące rzeczy.

Dla osoby fizycznej:

  • czy w danych firmy zaznaczony jest znacznik „Osoba fizyczna”
  • czy został wprowadzony remanent i czy jego data jest właściwa (remanent jest łącznikiem pomiędzy firmą, a właścicielem firmy)
  • czy został wprowadzony adres zamieszkania właściciela w danych osobowych udziałowca
  • czy data adresu zamieszkania nie jest późniejsza niż tworzona deklaracja

Dla podatnika nie będącego osobą fizyczną:

  • czy w danych firmy wyłączony jest znacznik „Osoba fizyczna”
  • czy został wprowadzony adres siedziby firmy w danych firmy
  • czy data adresu siedziby nie jest późniejsza niż tworzona deklaracja

Powrót do FAQ