Category FAQ
WAPRO Fakir, Inne

Niniejsza porada, to krótki, ogólny opis podstawowych czynności, jakie należy podjąć po rozpoczęciu pracy z programem.

Po prawidłowym zainstalowaniu i rozpoczęciu pracy programu należy:

  1. Utworzyć firmę i rok obrotowy, korzystając z kreatora, dostępnego podczas pierwszego uruchomienia programu na danej bazie danych.
  2. Ustawić Parametry pracy firmy, ze szczególnym uwzględnieniem opcji pokazywanych w kolorze czerwonym, np. dotyczące sposobu numerowania dokumentów. Dokonuje się tego jako kolejny krok punktu 1. lub za pomocą opcji Administracja – Parametry pracy firmy.
  3. Zdefiniować/zmodyfikować plan kont (opcja Definicje – Plan kont).
  4. Zdefiniować/zmodyfikować dzienniki (opcja Definicje – Słowniki predefiniowane – Dzienniki).
  5. Zdefiniować/zmodyfikować typy dokumentów (opcja Definicje – Słowniki predefiniowane – Dokumenty).
  6. Przypisać typy dokumentów do dzienników (w oknie z punktu 4 lub 5).
  7. W przypadku, gdy z programu będzie korzystać więcej niż jedna osoba, należy zdefiniować użytkowników (opcja Administracja – Grupy i użytkownicy).

Wykonanie powyższych czynności jest niezbędne do dalszej prawidłowej pracy programu.

Powrót do FAQ