Category FAQ
WAPRO Fakir, Definicje

Niniejszy opis przedstawia jedno z możliwych źródeł komunikatu „Automatyczne nadanie numeru nie powiodło się. Czy ponowić próbę?”.

Jednym z możliwych powodów (więcej można znaleźć w pozostałych wpisach niniejszej bazie wiedzy) powyższego komunikatu jest nieprawidłowo ustawiony parametr Numer końca puli w zakładce Pula numerów kont księgowych kontrahentów w oknie edycji danych firmy. Chodzi o sytuację, w której wartość powyższego parametru jest niższa niż numer kontrahenta, który usiłuje dodać program. W celu ustawienia prawidłowej wartości parametru, należy wejść w zakładkę Administrator – zakładka Dane teleadresowe, rachunki bankowe.

Po otwarciu okna przechodzimy na zakładkę Pula numerów kont księgowych kontrahentów, wstawiamy odpowiednio wysoką wartość w polu Numer końca puli – domyślna wartość to 99 999 999 i zapisujemy zmiany.

Powrót do FAQ